„Do lesnictví pronikají nové technologie v čele s využíváním rozšířené reality, 3D animací a umělé inteligence. My jejich nástup chceme urychlit, koncepčně využít s odbornou znalostí a vědomím všech specifik oboru a přispět tak jeho dalšímu rozvoji,“ říká ředitel Lesnické práce Oto Lasák.
Cíl lesnického marketingu, v němž má Lesnická práce ambici sehrávat i nadále zásadní roli, přitom zůstává stejný – propagace lesnictví jako tradičního, ovšem dynamického oboru, schopného přizpůsobení se rychle se měnícímu světu kolem nás.
Divize nových médií
Lesnická práce pokrývá kompletní spektrum produktů – od vydávání knih a časopisů přes provozování nejnavštěvovanějšího lesnického portálu, správu sociálních sítí, tvorbu videospotů a produkci podcastů až po mobilní aplikace. Díky divizi nových médií vydavatelství Lesnická práce nabídne subjektům lesnicko-dřevařského sektoru zcela unikátní paletu synergicky fungujících služeb.
„Lesnictví je tradiční a v mnoha ohledech konzervativní obor, který ale využívá moderní technologie a postupy. S respektem k tradicím přistupujeme i k novým výzvám a nyní se rychle posouváme k dalším produktům a příležitostem, jejichž příkladem je náš virtuální hajný František“, uvádí ředitel Lesnické práce Oto Lasák.
Hajný František se může stát virtuálním myslivcem, lesníkem nebo revírníkem a skutečně efektivně pomůže vlastníkům lesů v komunikaci s veřejností, která se stává stále důležitější a často nezbytnou součástí jejich práce.
Dovolte virtuálnímu hajnému Františkovi, aby se Vám představil sám: