logo Silvarium tisk

Nejnovější model pojmenovaný Phoenix kopřivnické automobilky Tatra opustil bránu továrny poprvé v roce 2011. Počátkem loňského roku se dočkal faceliftu a s ním spojeného významného technického vylepšení. Do jeho útrob se poprvé v tatrovácké historii začaly montovat vyspělé motory plnící nejpřísnější ekologické limity normy Euro 6. Spojení modelu Phoenix s nejnovějšími motory tak nabízí zákazníkům ideální kombinaci vysoké užitnosti nákladního automobilu s příznivými provozními náklady.

Tatra svým krokem směrem k úsporným motorům splňujícím přísné emisní limity přesvědčila zákazníky o tom, že nákladní automobil s moderní pohonnou jednotkou bude schopen uspokojit často vysoké požadavky svých majitelů. Na prodejích Tatry se pozitivně podepisuje dobrá kondice české i slovenské ekonomiky. I přesto, že automobilka každoročně zvyšuje vývoz, jak co do počtu kusů, tak do spektra cílových zemí, domácí trh a trh našich východních sousedů jsou pro ni stále klíčové. Tatře se daří získávat nové významné zákazníky a stejně úspěšná je i u stávajících odběratelů při obměnách jejich vozových parků.

Nákladní automobily Tatra se pyšní výjimečnými jízdními schopnostmi v náročném terénu především díky unikátnímu podvozku s páteřovým rámem, výkyvnými polonápravami a možností pohonu všech kol. „Zákazníci často upřednostňují plně pohonné varianty našich vozidel, aby měli jistotu, že zvládnou pracovat i ve ztížených terénních a klimatických podmínkách," uvádí David Pipal, obchodní ředitel společnosti Tatra Trucks.

Tatra je v lese jako doma

„S vozidly Tatra Phoenix jsme v současnosti velmi úspěšní ve výběrových řízeních na obměnu vozového parku pro státní podniky Lesy České republiky a Vojenské lesy a statky. Vysoká konkurenceschopnost modelu Phoenix jak z pohledu prodejní ceny, tak z pohledu nabízeného spektra poprodejních služeb nás utvrzuje v přesvědčení, že jsme se v modernizaci naší produkce vydali správným směrem," pokračuje David Pipal.

Lesní hospodářství patří mezi tradiční odvětví, kde se vozidla Tatra uplatňují již po několik generací. Rozšířenosti tatrovek v lesích napomáhá i jejich tradiční dealer Serviscentrum Vysočina, jehož klienti jsou převážně z lesnických oborů. „Díky dlouhodobé spolupráci se Serviscentrem Vysočina a zprostředkování klientské zpětné vazby bylo možné opakovaně zdokonalit a vylepšit například soupravy k odvozu dřeva," dodává David Pipal.

Podívejte se co také vyrobila legendární kopřivnická automobilka

Tatra je schopná zákazníkům kromě standardních verzí lesáckých sestav dodat i specifické konfigurace na základě jejich konkrétních potřeb. Velkou přidanou hodnotou nového modelu Phoenix s motorizací plnící emisní normy Euro 6 je jeho všestrannost. Zákaznici oceňují jeho obratnost a houževnatost v těžkém terénu, stejně jako značnou úspornost při přepravě dřeva po silnicích. Právě ve spotřebě udělal Phoenix velký krok vpřed v porovnání s předchozími modely.

Psaní komentářů k článkům na serveru Silvarium.cz zůstává přístupné pro všechny čtenáře. Pro vkládání komentářů je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Měl by stát přispívat na ekosystémové funkce lesů?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě