Když koncern PSA oznámil svou novou růstovou strategii, zmínil se v ní také o tom, že nabídne velký pickup. Teď je jasné, že půjde o další spolupráci s automobilkou Toyota.
Představitel značky na jednom setkání se zaměstnanci prozradil, že „tunový pickup", jak jej nazvali ve strategickém plánu, bude opravdu na bázi Toyoty Hilux, protože to je jediný smysluplný plán, jaký může být představen. Vývoj nové platformy by nikdy nemohl být zaplacen, takže finančně se spolupráce automobilek Peugeot – Citroën – Toyota stává na tomto poli jednoznačnou.
Kdy bude nový pickup venku, zatím není jisté. Stejně jako nevíme, jestli ponese znak Peugeotu nebo Citroënu. To bychom se však měli dozvědět minimálně do roka.
Koncern PSA ve svém plánu oznámil, že do roku 2021 hodlá představit 26 nových osobních aut a osm lehkých užitkových vozů. To znamená uvést v jednom regionu minimálně jeden vůz za rok. Je zajímavé, že PSA bude vymezovat jednotlivé značky a už nepůjde cestou rebrandingu. Každá značka by měla být originál. Zajímavý je i trend ekologických verzí aut. Do roku 2021 přijde minimálně sedm plug-in hybridů a také elektromobily.