Co vlastně obnáší práce hajného, dřevorubce nebo operátora lesní lanovky? A jak vůbec vypadá jejich běžný pracovní den? Na tyto a další otázky odpoví nová informační kampaň Arcibiskupských lesů a statků Olomouc s.r.o., Les očima...".
,,Jak vypadá les očima různých pracovníků v lesnictví vám přiblíží krátké informační videospoty, které je zachytily přímo při práci v lese.
Natáčení probíhalo pomocí minikamery, kterou jsme umístili přímo na ochrannou přilbu konkrétního pracovníka. Díky tomu bude moci každý nahlédnout až pod pokličku každé profese," vysvětluje jednatel společnosti Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Ing. Petr Skočdopole a pokračuje: ,,Nejde o žádné inscenované a upravované záběry, ale o skutečné momenty z každodenní těžké a nebezpečné práce v lese."
Cílem informační kampaně je především ukázat náročnost práce jednotlivých profesí v lese, které se aktuálně potýkají nejen s nerovnaným bojem se suchem a těžbou napadených stromů kůrovci, ale také s obnovou a založením nového lesa.
,,V současné době jsme všichni pod neuvěřitelnou mediální masáží různých zájmových skupin a nevládních organizací, které nám přinášejí zaručené recepty na hospodaření v lesích, že se z diskuse úplně vytrácí lidé, kteří v lese poctivě pracují a bez kterých by to v lese nešlo. Proto jsme pro vás připravili jedinečné pohledy do lesa přímo jejich očima," doplňuje Ing. Petr Skočdopole.
Informační kampaň odstartuje 1. listopadu a bude cílit především na aktivní uživatele sociálních sítí.
,,Kampaň Les očima... spustíme na všech našich online kanálech a vybraných veřejných prostředcích. Součástí kampaně bude také soutěž pro širokou veřejnost. Soutěžící budou mít za úkol poslat nám fotografii, jak naopak vidí les oni.
Výherce obdrží celoroční vstupné do ZOO Olomouc a interaktivní hru s přírodovědnou tematikou.," uzavírá Ing. Petr Skočdopole ze společnosti Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o.
Další informace naleznete na stránkách www.alsol.cz.