V reklamě na oblíbenou českou limonádu už dlouhá léta diváci vidí tatínka, jak v hlubokém sněhu řeže za dohledu zrzavé holčičky vánoční stromeček. Příběh může navádět k adrenalinovému výletu do lesa, ale to se nemusí vyplatit. Když vánočně vyzdobený obývák zamoří nesnesitelný puch, nepřerazí ho ani purpura.
„Stříkají to jakýmsi roztokem a v lese to necítíte, až doma se to rozvine. Bylo to strašné, nemohli jsme ten smrad vyvětrat,“ zavzpomínal na adventní zážitek před několika lety důchodce Mirek z Chrudimska, který z pochopitelných důvodů nechce zveřejnit své jméno. Dnes již borovičku kupuje v nedaleké hájovně. „Utratíme vždycky za dárky tisíce a za stromek jsem nebyl schopný dát tři stovky. Už jsem vytrestaný,“ dodal.
Celý článek najdete zde