Edukační kampaň Lesy jako z pohádky má za cíl zvýšit povědomí o certifikaci FSC na obalech výrobků. V Česku je zatím povědomí nízké, představuje jen 13 procent, na Slovensku dokonce jen 7 procent. Kreativní koncept kampaně připravila agentura Lowe.
Společnou edukační kampaň zahájily Forest Stewardship Council ČR (FSC) a společnost Tetra Pak vyrábějící nápojové kartony. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o certifikaci FSC, vysvětlit co pojem znamená a podpořit spojení FSC a nápojové kartony Tetra Pak.
"Používání nápojových kartonů certifikovaných FSC je poměrně rozšířené v západní Evropě, na český trh je uvádíme spolu s našimi zákazníky, mlékárnami a výrobci džusů, v letošním roce. Bohužel povědomí o FSC certifikátu je velmi nízké, v Česku dělá jen 13 procent, na Slovensku 7 procent, stejně tak jeho znalost, tedy chápání jeho významu," říká marketingová ředitelka Tetra Paku Lenka Hálková.
Mediální kampaň je naplánována do konce října. V ČR začala outdoorovou kampaní ve vybraných městech a rámečky v pražském metru a dále on-line reklamou.
V polovině října odvysílají ČT a TV Nova sponzorské vzkazy a vzniká microsite www.pohadkovelesy.cz. Kreativní koncept připravila agentura Lowe, která kampaň i produkčně zajišťuje. Média nakoupila agentura Carat Aegis Media.