
„Online tržiště je navrženo tak, aby se s ním dalo rychle a intuitivně pracovat. Budeme rádi, když si ho každý vyzkouší a podělí se s námi o zpětnou vazbu. Každý podnět je pro nás cenný – pomáhá nám platformu dál vylepšovat a dělat ji co nejpřívětivější jak pro dodavatele, tak i pro odběratele,“ říká zakladatel projektu Lignufy Adam Schroll.
Aktuálně mohou uživatelé na platformě vkládat nabídky, reagovat na poptávky, nabízet cenu za materiál a snadno nacházet nové obchodní partnery. Do budoucna plánuje tým Lignufy rozšířit služby například o optické měření objemu i kvality dřeva, logistický modul, možnosti financování nebo analýzu cen.
„Máme velké ambice. Věříme, že právě tyto inovace mohou celý proces obchodování výrazně posunout a zjednodušit,“ doplňuje Adam Schroll.
Podle prvních reakcí z oboru je projekt vnímán velmi pozitivně: „Mnoho lidí oceňuje, že se snažíme digitalizovat oblast, která se jinak dlouhé roky mění jen minimálně.“
Platformu je možné vyzkoušet zdarma na adrese Lignufy.com.















