logo Silvarium tisk

Praha 22. května (ČTK) - Ministerstvo zemědělství chce zjistit, jak jej vnímá veřejnost. Vypsalo proto tendr na marketingový průzkum za šest milionů korun. Vyplývá to z věstníku veřejných zakázek. "Bude se jednat o rámcovou smlouvu, hodnota zakázky tak nemusí být vyčerpána," řekl již dříve ČTK 1. náměstek ministra Jiří Jirsa.

Rámcová smlouva by měla platit dva roky, firmy se do tendru mohou hlásit do konce června. Podle zadávací dokumentace se MZe zajímá o postoje široké i odborné veřejnosti například k obchodní strategii prodejců potravin. Výsledkem by mělo být také zjištění, jaké faktory ovlivňují spokojenost lidí s prací ministerstva. Průzkumníci budou zkoumat i názory na zábor půdy pro obnovitelné zdroje energie, na ryby a rybářství. Ministerstvo chce také zjistit, jak velký zásah na vnímání resortu mají u občanů média.

V dubnu zahájil resort kampaň "Ryba na talíř" na podporu konzumace sladkovodních ryb. Ta bude stát skoro sedm milionů korun. Kampaň zajistí státní příspěvková organizace Zařízení služeb MZe. Předloni ministerstvo zrušilo marketingový projekt s podobným zaměřením, který měl stát 60 milionů korun bez DPH.

Diskuse na serveru Silvarium.cz zůstává přístupná pro všechny čtenáře. Pro vkládání příspěvků je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Jaký podíl na obnově u vás tvoří přirozená obnova?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě