logo Silvarium tisk

Jaroslav Krupka

Českému olympijskému výboru (ČOV) začaly před nadcházející olympiádou výrazně přispívat státní podniky nebo podniky se státní účastí, které jako by suplovaly výpadek Sazky. Zatím poslední v řadě jsou Lesy České republiky, které uzavřely pětiletou smlouvu o reklamě s marketingovým partnerem ČOV, společností Česká sportovní. Ta by měla dostat čtyřicet milionů za prezentaci Lesů ČR v souvislosti s ČOV v letech 2012 až 2016. Zakázku získala v jednacím řízení bez uveřejnění. „Jednací řízení bez uveřejnění bylo využito podle zákona o veřejných zakázkách, a to z důvodu ochrany výhradních práv. Česká sportovní je partnerem ČOV při zajištění servisu pro Český olympijský tým, olympijské hnutí a mládežnický sport,” uvedl mluvčí Lesů ČR Zbyněk Boublík.

Český olympijský výbor spolupracuje v současné době se sedmnácti oficiálními partnery, kteří jsou rozděleni do čtyř kategorií: Generální partneři (Pilsner Urquell, RWE, Škoda, Skupina ČEZ), oficiální partneři (Alpine Pro, GE Money Bank, Zentiva, Česká pojišťovna, Česká pošta a nově Lesy ČR), hlavní mediální partneři (MF Dnes, iDNES.cz, ČRo 1 - Radiožurnál a Česká televize) a mediální partneři (Euro, Xantypa, Outdoor Akzent). Oficiálním dodavatelem je Nutrend.

Diskuse na serveru Silvarium.cz zůstává přístupná pro všechny čtenáře. Pro vkládání příspěvků je nutná registrace pomocí e-mailu. Pravidla diskusí na Silvarium.cz (Kodex diskutujícího) a stručný návod jak se registrovat naleznete zde.

Poslední komentáře

Anketa

Jaký podíl na obnově u vás tvoří přirozená obnova?

Naši partneři

Lesy ČR VLS UHUL ČLS LOS DYAS.EU PEFC LESmedium.SK Lesnicko-dřevařská komora ČR Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o. Agrární komora ČR Projekt LARIXUTOR

Naše další weby

Sociální sítě