Tereza TOMÁŠKOVÁ, moderátorka
Na záchranu Šumavy a boj proti kůrovci upozorňuje nová mediální kampaň Jihočeského kraje. Podle smlouvy, kterou má Radiožurnál k dispozici, za ní soukromé agentuře zaplatí přes 2 miliony korun. Správa Národního parku ale tvrdí, že se v kampani objevují lži a zavádějící tvrzení. V jednom z příspěvků na své sociální síti, kraj například bezzásahové zóny parku označil za mrtvou krajinu.

Pavel HROCH, náměstek hejtmanky /Jihočeši 2012/
Já si myslím, že uvádíme pravdivé údaje, že hovoříme o tom, jak to skutečně na Šumavě vypadá.

Matěj VODIČKA, redaktor
Říká náměstek hejtmanky Pavel Hroch z hnutí Jihočeši 2012. Mluvčí Národního parku Šumava Jan Dvořák kampaň označuje za demagogii. Bezzásahové zóny jsou podle něj příkladem přirozené biodiverzity.

Jan DVOŘÁK, mluvčí NP Šumava
Na to ani člověk nepotřebuje být odborník, aby viděl, jakým způsobem vlastně to tam žije.

Matěj VODIČKA, redaktor
Kampaň šance pro Šumavu se má podle vedení kraje objevit například na obrazovkách v jihočeských nemocnicích. Matěj Vodička, Radiožurnál.